FESTIVAL CLASSIQUE
Bij het bouwen van een merk draait het globaal om vier stappen waarbij de één feitelijk niet kan zonder de ander. Pas dan grijpt alles in elkaar waardoor het gaat kloppen: 1 + 1 = 3
VIER STAPPEN
Bij het bouwen van een merk draait het globaal om vier stappen waarbij de één feitelijk niet kan zonder de ander. Pas dan grijpt alles in elkaar waardoor het gaat kloppen: 1 + 1 = 3
01
Merk strategie
Waar ga je naar toe en hoe kom je er? Het doel en de weg er naar toe.
02
Merk identiteit
Wie ben je eigenlijk?
Wat kan je en wat doe je beter dan de concurrentie?
03
Visuele Identiteit
Hoe zie je er dan uit?
Ben je herkenbaar en onderscheidend?
04
Marketing
Laten weten dat je er bent aan de mensen voor wie je belangrijk bent.
VOOR WIE
Bij het bouwen van een merk draait het globaal om vier stappen waarbij de één feitelijk niet kan zonder de ander. Pas dan grijpt alles in elkaar waardoor het gaat kloppen: 1 + 1 = 3
• Europeana
• Kunstmuseum Den Haag
• Gem
• Haags Historisch Museum
• Gevangenpoort
• Mauritshuis
• Bibliotheek Den Haag
• Kinderboekenmuseum
• Literatuurmuseum
• Festival Classique
• Carnivale
• F.A.S.T.
• Nederhout
• LUSTR
• ProDemos
• Vredespaleis
• Nelis Company
• Mooodz
• Forte Sportswear
• WOX restaurant
• Lola bikes & coffee
• Sweet Jane
• Poke2Day
• KadanZ Cycling
• Social Club Den Haag
• SocialHub Den Haag
• Hill + Knowlton Strategies
• Haags Retailpunt
• PostNL
• ON socks
• Studeren&Werken op maat
CONTACT
Wil je meer weten of gewoon een keer van gedachten wisselen? Neem dan vrijblijvend even contact op dan maken we een afspraak.
06 54 324 329
Oude Molstraat 32D
2513 BB Den Haag