top of page
top

FESTIVAL CLASSIQUE

 

Bij het bouwen van een merk draait het globaal om vier stappen waarbij de één feitelijk niet kan zonder de ander. Pas dan grijpt alles in elkaar waardoor het gaat kloppen: 1 + 1 = 3

recent werk
Methode

VIER STAPPEN

 

Bij het bouwen van een merk draait het globaal om vier stappen waarbij de één feitelijk niet kan zonder de ander. Pas dan grijpt alles in elkaar waardoor het gaat kloppen: 1 + 1 = 3

01

Merk strategie

Waar ga je naar toe en hoe kom je er? Het doel en de weg er naar toe.

02

Merk identiteit

Wie ben je eigenlijk?

Wat kan je en wat doe je beter dan de concurrentie?

03

Visuele Identiteit

Hoe zie je er dan uit?

Ben je herkenbaar en onderscheidend?

04

Marketing

Laten weten dat je er bent aan de mensen voor wie je belangrijk bent.

voorwie

VOOR WIE

 

Bij het bouwen van een merk draait het globaal om vier stappen waarbij de één feitelijk niet kan zonder de ander. Pas dan grijpt alles in elkaar waardoor het gaat kloppen: 1 + 1 = 3

• Europeana

• Kunstmuseum Den Haag

• Gem

• Haags Historisch Museum

• Gevangenpoort

• Mauritshuis

• Bibliotheek Den Haag

• Kinderboekenmuseum

• Literatuurmuseum

• Festival Classique

• Carnivale

• F.A.S.T.

• Nederhout

• LUSTR

• ProDemos

• Vredespaleis

• Nelis Company

• Mooodz

• Forte Sportswear

• WOX restaurant

• Lola bikes & coffee

• Sweet Jane

• Poke2Day

• KadanZ Cycling

• Social Club Den Haag

• SocialHub Den Haag

• Hill + Knowlton Strategies

• Haags Retailpunt

• PostNL

• ON socks

• Studeren&Werken op maat

Contact

CONTACT

Wil je meer weten of gewoon een keer van gedachten wisselen? Neem dan vrijblijvend even contact op dan maken we een afspraak.

info@reinierhamel.nl

06 54 324 329

Oude Molstraat 32D

2513 BB  Den Haag

Bedankt!

bottom of page